关注者

2010年8月19日星期四

我返来咯

返来帮我嗰__blog洗尘
哈哈


今日我想试下用__广东话哦__
如果你哋得__唔系好明嘅话


唔好睇啦!!
我度冇啰住把刀叫你哋睇



______________________

最近度冇嘢__有时..
我真系唔通咯__点解你哋D男仔
甘钟意....打来打去嘅?

我睇到...嘟
仲有一个问题我点唸
唔通咯

尤其系我嘅男人
(昨日)趁日...佢来我屋企我傾gai
哈哈


我拎佢荷包来睇__佢就即刻同我
好咯
唔睇佢嘅嘢__就发佢脾气咯


点知佢就大力咁打我屋企嗰boh墙
oi!
我睇到__都痛咯___
我好佢咁嘅咯
佢打咗好多次吖
嗰手都红噻啊

佢曝光哦
哈哈
最尾佢都冇事
甘我就放心
^^

佢陪我
陪咗好耐
我读好开心下嘅
嘻嘻


到咗夜晚
我嘅亁细佬
打电话陪我傾gai
嘻嘻

有样野
好搞笑嘅咯
因为佢打被我嗰时候__听到佢讲嘢嘅咯
我打被佢嘅时候__我就听唔到咯

嘻嘻
冇相干咯
听到把声
咪得咯
哈哈

___________________________


宜家我写紧呢嗰blog
我都会写返之前嘅嘢
因为我太耐冇写啦^^
所以你哋有时间
就睇啦


______________________________


0816
礼拜一唻嘅
嘻嘻


有两嗰靓女来探我


哈哈

靓冇??
你哋一定要讲
哈哈


佢俩嗰来我屋企
鸿鸿jek
哈哈
顺便买D嘢去我屋企吃咯
嘻嘻

咁我就又有免费午餐吃啦
哈哈
讲笑jek


____________________________

0815
礼拜日

哈哈
我好早就起身咗咯
因为我要赶住扮出街
嘻嘻


我老母问我去边
我就话同我嘅frien yam茶
嘻嘻
之后
我哥又问我
点解去yam茶__都要穿咁短嘅裤嘅=。=
哈哈
我就话
顺便去TS啊
哈哈

之后
我一出门
我就觉得__我自己真系后悔穿短裤
哈哈
因为成嗰屎忽__都差点被人睇=。=
哈哈


我就叫我亲细佬陪我落楼下咯
我穿短裤啊
惊嗰D非洲人
最近我住嗰度
好多非洲人
全部都好
哈哈

我落到楼下
就见到嗰人
好熟面口
哈哈
原来系我哥朋友嘅细佬唻嘅
其实我哋唔熟嘅
我一上车
diamdiam嘅咯
嘻嘻


之后我就好多嘢讲啦
甘系车嘅时候
就唔会
嘻嘻


佢哋话要载妞^^
嘻嘻
精爷嘅妞
嘻嘻
都好靓女下嘅咯
嘻嘻


佢哋话去佢friend嗰度新开张
洗车嘅
新村
哎哟
我一落车
就有D惊咯
^^
因为好耐冇咗啊


之后
我就同精爷嘅妞傾gai咯
嘻嘻

因为嗰度只系我哋两个女仔
其他嘅
都唔识嘅
=。=


之后
我就唔知几点
我哋就人咯
哈哈


精爷载佢妞返先咯
之后
佢哋话去朱爷屋企嗰度
女姐姐咯
^^

去south city嗰度jek
嘻嘻

跟住唻..
我哋去TS咯^^
哈哈
我哋去同恐龙妹吃嘢
嘻嘻
有样嘢
搞笑嘅咯
因为恐龙妹嘅friend

佢话我瘦咗
又问我点瘦嘅
嘻嘻



我知道佢睇嘢
好得意嘅咯
明明佢系睇住恐龙妹嘅
其实佢系睇住我嘅咯
我就特地扎佢咯
哈哈



我哋吃完
就返沙登
哈哈
朱爷嘅车油费
真系多到___________
哈哈


我就去朱爷屋企咯
睇戏

之后就出咯
啰车
去the mines
^^
我又少去
又紧张咯
冇相干咯
自然就好



我睇到steven
^^

跟住又睇到

diu咯

佢一定唠我嘅咯
=。=




没有评论: