关注者

2010年10月11日星期一

1110

嗰日...
我嘟冇乜咗咯
就好似平日甘咯
不过心情嘟好靓下嘅^^
嘻嘻


我一起身
就按我嘅电话先咯
睇下有冇人搵我^^
哈哈
我嘟几爱嘅
哈哈哈


到咗成12点几咁
阿姨就来到我屋企咯
哈哈
我嘟冇乜嘢钟意佢嘅
有时嘟好恼佢嘅

^^

不过冇相关啦=。=
佢话要带我同细佬去吃嘢
^^

我嘟唔知吃乜嘢
哈哈
去囡话要吃KFC
佢就问我边度嘅KFC好吃哋
我咩话我以前读嗰间嘅书馆附近咯=。=

我哋去嘅时候
有经过我我书馆
haizzz
嗰时...又卑我念到D嘢>.<
嘻嘻
冇相关啦
度系以前嘅嘢来嘅
过咗嘅嘢...算吧了^^
哈哈

之后就见到D识得嘅咯
嘻嘻
我经过一间茶室嘅时候
我就见到JANE^^
哈哈

一见到佢
我就即刻用我嗰部电话上FB^^
哈哈
同佢讲^^
【我见到你】

之后就甘咯^^
哈哈
我系咪好无聊^^



嘻嘻
之后我哋见冇嘢做
就去搵我家姐咯^^

我哋有买嘢卑佢吃=。=
我成日同阿姨讲
【喂!唔洗买卑佢架!呢排佢嘟减肥=。=】
哈哈

系家姐嗰度成5点甘
我哋就返归咯^^

之后返到屋企
带鸿鸿训觉先
之后我就同细佬去剪头发^^
哈哈
本来我冇剪嘅
忽然间我好似发桥甘
所以咪剪咯^^
哈哈
薄咗好多咯=。=
我觉得嘟唔系几好睇jek=。=

之到咗夜晚
哈哈
我同一个亁细佬讲电话^^
好废下嘅咯
哈哈

没有评论: